Anna = en Surjämte

Jag och Oliwer var ute och gick idag. Då kom en traktor och körde ganska långsamt, så en taxi kom på att han skulle köra om traktorn precis när de körde förbi oss. När traktorn körde över till körfältet på våran sida skvätte han allt slask som var mellan körfälten på mig och Oliwer. Jag hade räknat med att bli blöt och satt regnskyddet på vagnen så det gjorde inte så mycket. Sen när vi var på väg hem igen kom en bil och körde fröbi oss som jag tror ville vara snäll. För han körde ut lite i vägen som man brukar göra när det är stora vattenpölar på vägen och man inte ska skvätta ner gångare. Men nu var det inte vattenpölar utan snöslask och slasket var där bilarna inte brukar köra så i och med att han svängde ut så skvätte han ner oss totalt! Hela mina ben blev genomblöt och det kom snöslask i skorna. Jag blev helt dyngsur! Haha!
Men det är det värt så länge det är vitt på alla gräsmattor!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0