En mysig jul!

Jag har haft det jättebra i jul! Jag har kämpat mycket med mitt humör, men nu är jag äntligen lugn! Det är konstigt för jag har varit glad och tyckt att allt har varit roligt, men ändå har jag konstigt nog varit sur och grinig mot dom andra. Det är lite som att jag tycker att allt är för bra och jag är så rädd att någon annan inte ska tycka att det är bra så att jag själv förstör allt.. Så gör jag ganska ofta när någon ur min familj kommer hit. Jag måste jobba bort det och lära mig att bara slappna av och njuta istället. Jag är i alla fall så himla glad att mamma och Daniel kom hit! 
Oliwer var nog den som hade varit snällast i år för han fick så mycket julklappar att han kunde ha drunkat i högen, det kommer bli ännu roligare nästa år när han är lite större. Jag och Adam fick också massa fina, roliga, bra saker! 
Daniel åkte hem igår och mamma ska åka idag.. Egentligen skulle Daniel ha åkt i förrgår, men hans tåg gick inte eftersom det var storm så han fick stanna en dag till, vilket var kul för oss! Jag har sagt det många gånger förut, men det känns verkligen tråkigt att bo så långt bort från min familj.. Det känns jättetungt varje gång dom ska åka hem.. Men det kunde väl ha varit värre antar jag...
Ikväll skulle Lina och Anders (som också bor i Östersund) ha hälsat på oss, men dom kanske har blivit smittade med magsjuka så det blev inte så. Tråkigt! Jag hoppas dom kommer ner snart igen!

Nu ska jag umgås lite mer med mamma innan hon åker..

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0