En rolig helg!

Helgen började med att min älskling kom hem i fredags och överraskade mig med blommor för att det var min namnsdag. Dom är jättefina! Tänk att man kan bli så glad av att få blommor! Fast det har nog mest att göra med vem man får dom av..
Sen kom Pappa och Hans hit och på lördagen kom även David och Helén, Hennes syster Eva och Evas lilla bebis Filip. Jag och Oliwer blev riktigt bortskämda som vanligt! Vi fick massa presenter och de hade med sig presenter från andra också. Det är helt sjukt vad många snälla människor som har gett Oliwer massa fina saker!
Det var mysigt att ha dom här! Pappa och Hans sov hos oss och precis som när mamma brukar åka hem, så kändes det helt tomt när dom åkte i söndags.
Strax efter att dom hade åkt kom Anna och Rickard hit från Gävle och hälsade på, så det har varit massa långväga besök i helgen! Och lilla Oliwer fick ännu fler presenter och vi fick choklad, mums!


Shakira hittade en mysplats i Hans väska!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0