Fullt hus

Idag har både Oliwers farfar + Natalie och Oliwers kusiner Tim och Theo + Anneli och Jonatan varit här! Jag har varit jättetrött sen jag vaknade, men Adam har fixat och donat med fika och sånt så då var det bara roligt att ha massa folk här! Fast det är alltid roligt med främmande när det är såna människor som man bara kan vara sig själv med. Då det är okej att man är trött vissa dagar och man inte alltid måste vara på topp med världens största leende och all energi i världen! Fast jag har nog varit ganska glad idag alla fall, alltså fast jag är trött.. Men man kan ju inte vara annat när man vaknar och snön vräker ner ute. Det har snöat hela dagen! Visserligen blir det bara massa slask och jag blev genomblöt om fötterna när vi var ute och gick men det spelar ingen roll för jag älskar snö och är överlycklig över att det kom snö lagomt till min födelsedag som är imorgon! Hoppas att snön ligger kvar över jul!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0