Lååång natt, men tidig morgon!

Jag är riktigt trött nu kan jag berätta. Men vi ska iväg till Bvc alldeles strax. Oliwer vaknade vid halv åtta och åt lite. Sen somnade han om direkt, så jag har kunnat äta frukost och klä på mig i lugn och ro. Efter bvc ska jag kanske kolla efter några julklappar tror jag. överallt hör man om hur folk börjar bli färdig med julklappsinköpen. Men jag köpte min första igår. Man måste ju börja nånstans! Jag har haft så mycket annat i tankarna så jag har inte riktigt fattat att det snart är jul tror jag.



Eftersom lillen sover så passar jag på att spendera tid med missen. Hon är inte alls speciellt glad över att Oliwer har flyttat in hos oss. Men det börjar bli lite bättre nu alla fall!



Nu är det dags att väcka Oliwer, byta blöja och kläder. Sen måste vi gå!

Puss & Kram
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0