Lucia

Imorgon är det Lucia! Helt sjukt, det känns som om jag totalt har missat att det är december i år. Även om jag vet det så kan jag inte riktigt förstå det. Fast det kanske inte är så konstigt för jag har ju haft (och har) ganska mycket annat i tankarna. Plus att det inte änns är snö ute.
Jag ska försöka gå och lägga mig nu och hoppas på att få sova några timmar. Jag sov för lite i helgen och inatt har jag varit vaken nästan hela natten. Jag tänkte att jag skulle sova på dagen idag, men av någon konstig anledning fick Oliwer för sig att vara vaken hela dagen. Jag fattar inte, han borde väl vara lika trött som jag?

Jag tycker alla fall att det ska bli jättemysigt med Lucia imorgon. Hoppas jag får se någon, på tv om inte annat. Annars får jag väl spela julmusik själv, äta lussekatter och pepparkakor och fixa egen luciastämning här hemma.


/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0