Otur! Snyft!

Idag skulle vi packa in vagnen i bilen för att åka en sväng på ikea och sen gå en skogspromenad. Men det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. För när vi skulle fälla ihop vagnen gick ena fällfästet sönder. Så istället fick vi åka till barnens hus och reklamera vagnen. Dom skulle skicka iväg den och hade ingen lånevagn. Så nu har vi ingen vagn förrän den kommer tillbaka. Alltså blev det ingen skogspromenad. Man ska alltid tänka positivt, men just då ville jag bara gråta! Vi har ju inte änns använt vagnen i 2 veckor och jag hade verkligen sett fram emot promenaden, snyft! Men nu är jag inte ledsen längre, det är sånt som händer och det kommer ordna sig. Men jag hoppas alla fall att det går fort att fixa så att vi snart får tillbaka den.


/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0