Några av alla fina presenter!

Idag har vi varit på bvc igen och nu har Oliwer gått upp mer än 1 kg sen han föddes. 1 kg på 4 veckor, det är bra jobbat! Sen har min tremänning Elin varit här och hon hade med sig ännu fler presenter!
Det är jättekul att så många vill komma och hälsa på oss! Det är också jättekul att han har fått så mycket presenter. Det är många som har suttit och gjort saker hemma till honom, vilket jag tycker är superkul! Och jag har också fått fina saker som dom har suttit hemma och lagt ner tid på att göra till mig! (jag fyller ju år på söndag) Jag uppskattar det jättemycket!

Här är några såna saker!


Kort till mig och Oliwer från min farmor


Fint broderat kort från Ann-Marie (Heléns mamma)


En fin kofta som Adams mormor har stickat (han fick även sockar och vantar)


En till fin kofta och sockar från pappa & Helén som Heléns mamma har stickat!


En gosig filt, sockar och vantar från min moster Agneta! (Hon hade också stickat flera koftor och en mössa!)


Jättefina små mysiga skor som Elin har gjort!


Kort till Oliwer och mig från Linda!


En dvd från pappa!

Självklart uppskattar jag alla andra saker vi har fått också, alla gratulationer och alla besök betyder jättemycket!
Tack allihopa!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0