5 Saker

5 saker som jag aldrig har gjort men vill göra innan jag dör (inte rangordnat)

*Flyga luftballong
*Hoppa fallskärm
*Rida på en elefant/kamel
*Gå på kolmården
*Gifta mig



5 ställen som jag vill åka till (också utan ordning)

*Afrika
*Nya zeeland
*Thailand
*Usa
*Egypten


5 saker som jag vill ha

*En villa
*En stuga i Gräftåvallen
*En ny skoter
*Ett löpband
*Nya snowboardskor


Självklart finns det massa andra saker som jag vill göra, åka till och ha men dom fick inte vara med här.

/Anna


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag har en kompis som är fallskärmshoppare och genom henne kan du säkert få rabatt på hoppet :-)

Hon håller på att byta klubb nu men det är ju inte sommar än heller. ;-) Så om du får ett tokryck och vill hoppa snart, säg till innan i så fall.

2011-03-02 @ 08:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0