Behöver snart tredje säsongen av OC

Jag lyckades ta mig i kragen och skriva ett inlägg på skoldiskussionen förut idag. Det känns skönt att ha kommit igång, men det är en hel vecka med smarta diskussioner kring boken kvar.
Det känns lite läskigare att skriva i ett forum sådär än att sitta i ett klassrum och prata. För om man råkar säga något tok så går det lätt att skratta bort och sedan glömma det. Men om man skriver något tok så står det kvar där hela tiden.

Jag har tränat idag också, jag kör på min crosstrainer samtidigt som jag kollar på OC på tv:n. Perfekt! Tyvärr har jag bara andra säsongen, så om några dagar kanske jag måste köpa tredje också så jag kan fortsätta trampa.

Efteråt fick jag skynda mig att duscha för David (lillebror) skulle vara på radion igen. Det var ju semifinal i Vi i femman. Han var jätteduktig! Det var dom allihop och inför finalfrågan stod det lika mellan de båda lagen. I finalfrågan får man välja svårighetsgrad och tyvärr satsade motståndarlaget mer och fick fler poäng. Men båda klarade frågan så jag tycker att de var lika bra!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0