Först kalas, sen chips och Cola

Efter en väldigt lång dag på skolan, framför skype så blev jag bjuden på middag och tårta hemma hos Adams mormor. Hon fyllde år så nästan hela hans familj var där och det var jättetrevligt! Tyvärr hann jag inte stanna så länge innan jag skulle med tåget tillbaka till Stockholm.
Men det var kul att komma hem och få träffa min älskling igen, och kissen. Även om jag bara har varit borta ett dygn så har jag saknat dom!


Sånt här gott hade min älskling fixat! Dags för fredagsmys!
(Shakira gillar också chipsen)


Jag måste visa en bild på den härliga godisskålen som jag och Anneli fixade förra helgen när vi var hos dom och kollade på film! Riktigt gott! Det gjorde vi bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0