Fullt i backen!

Den här dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt, men det blev bra ändån..
Solen sken när jag vaknade imorse, så jag och älsklingen bestämde oss för att åka till flottsbrobacken. Men när vi kom fram fick vi veta att det var fullt på parkeringen, så jag antar att det var fullt i backen också. Kan det vara fullt i en slalombacke? Vi kände oss ganska besvikna när vi åkte därifrån. Det var en hel kö av bilar som åkte dit och vände, alla var säkert lika besviken.
En bit bort ifrån oss ligger en annan liten backe, så vi åkte dit istället. Den är ungefär lika stor som en pulkbacke, eller en barnbacke och det var lika lång kö till liften som det brukar vara uppe i fjällen så jag tyckte inte det var värt att betala liftkort och åka där. Inte idag i alla fall. Istället gick vi längst upp i backen kikade runt lite och sen satte vi oss på rumpan och åkte ner! Efter det gick vi bort till isen och kikade, det var verkligen jättehärligt väder idag och jag tror det ska bli lika fint imorgon!

Vi har också hunnit med att storstäda här hemma idag, jag hatar att städa men det är skönt när allt damm är borta och allt känns så rent och fräscht! Och det är härligt att gå och lägga sig i nytvättade sängkläder, det ska jag göra snart!

Vi kollade förresten på melodifestivalen, men jag gillade inte en enda låt. Det brukar alltid finnas någon som jag hejar på och vill att den ska gå vidare, men inte den här gången. Jag såg inte änns klart hur det gick. Hoppas att det är bättre låtar i dom andra delfinalerna.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0