Hej!

Sorry att jag inte har skrivit något i helgen, men jag har inte änns haft datan igång varken i lördags eller söndags.
Men nu är jag tillbaks!

Det har varit en helg med massa bäbisar!
 
I lördags kom Marina, Anders och Madicken till oss. Vi åt middag (som killarna lagade), spelade tv-spel och kollade på melodifestivalen. Jag tyckte nog att det var lite bättre låtar den här gången än förra i alla fall. Madicken är lite över ett halvår nu (och jättesöt), det är inte klokt vad fort dom växer när dom är sådär små...

Igår åkte vi och hälsade på Katja och Johan som har fått en liten Kian, han är ungefär en månad gammal. Han var vaken mest hela tiden när vi var där så det var kul! Jag tycker det är lite läskigt att hålla i bäbisar när dom är sådär små eftersom dom inte är så stabil i nacken. Men han var väldigt stark i nacken fast han var så liten..

Jag fick låna de 3 sista säsongerna av lost av Katja, så nu blir det lost-maraton när jag trampar på min crosstrainer. Perfekt eftersom jag hade kollat klart på min dvd-box med oc.

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0