Hemtenta

Jag har hemtenta imorgon och jag är nervös!
Hemtenta, det betyder att man kan använda böcker och anteckningar hur mycket man vill, borde ju vara lätt som en plätt! Men nej, tentan är utformad så att man inte ska hinna sitta och slå upp svaret på varje fråga.
Varför blir jag så nervös?
Antingen går det bra eller får jag göra om den, värre än så är det ju inte. Men det känns som världens undergång om jag skulle misslyckas. Jag tror jag har för höga krav på mig själv ibland.
Nu måste jag gå och plugga.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det kommer att gå bra Anna, du är så duktig!

Spännande med hemtenta, vi har salstenta som avslut på andra delmomentet. På en lördag! Hur schysst är det..? Kommer nog att bli jättenervös innan med. Men har man bara hängt mer någorlunda så brukar det gå bra och du verkar ju ha stenkoll på allt du gjort hittills! :-)

Kram!

2011-02-24 @ 19:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0