Idag insåg jag....

Idag insåg jag att det snart har gått ett år sedan jag var hos en hårfrisörska sist. Fast självklart har jag klippt mig, massa gånger! Ja, jag har klippt mig, haha! Och Adam och mamma. Men mest jag och Adam. Mitt hår är ganska sönderfärgat och som det är nu så klipper jag mig faktiskt jätteofta, fast bara lite varje gång. För jag vill ju ha lååångt hår. Fast jag vill såklart ha långt fint hår, inte långt risigt hår.

Jag har varit sötsugen idag med men lyckats hålla mig. Duktig Anna! Men jag har ätit väldigt mycket hårdbrödmackor den här veckan. Hjälp, jag börjar bli som min brorsa! Skrämmande! Jag vet inte om han äter så mycket hårdbröd längre, men när vi var små älskade han hårdbröd lika mycket som jag älskade bullar.
Säger du hårdbröd eller knäckebröd förresten?

Min brorsa ringde förresten idag, han ska till fjällen i helgen (som nästan varje helg) och åka snowboard. Jag önskar att jag kunde följa med. Jag är verkligen less på att bo här nere och längtar väldigt mycket hem till Jämtland. Det känns som om tiden bara går och jag missar hela livet för att jag är här. Självklart är det inte så för även om jag inte är med när alla gör roliga saker där uppe så gör jag andra saker här nere.
Men jag saknar min familj jättemycket!
Och självklart saknar jag också mina vänner som bor där.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0