Min snowboard är hemma!

Jag skulle läsa ut en bok idag, men det gick inte. Jag försökte verkligen koncentrera mig men började hela tiden tänka på annat, så till slut gav jag upp och bestämde mig för att träna istället. Men jag var jätteseg och trött i kroppen så efter 10 min på min crosstrainer var jag helt svettig och efter 20 gav jag upp även det.
Men jag har målat naglarna (röda) och det gick bra!
Och jag har äntligen hämtat min snowboard hos Anna. Jag hade inte träffat henne på 10 år så det var jättekul att se henne. Hon såg ut precis likadan som sist jag såg henne och hon var lika glad och sprallig också!
Efter det hälsade jag och älsklingen på Jimmy och Ella, dom bjöd på glass, mums!
Men nu är jag hemma och tänker titta på film innan jag ska sova..


Min fina bräda! Och Adams pjäxa, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0