Minnen

När man tänker tillbaka på olika saker man har gjort här i livet finns det vissa saker som det egentligen inte var något särskilt med, något vardagligt som man lika gärna kunde ha glömt bort.
Men det gör man inte för det var ändå speciellt..

Exempel på såna minnen för mig är:

när jag var liten och åt pizza i bilen tillsammans tillsammans med pappa samtidigt som vi väntade på färgan som gick över sjön när vi skulle åka till stugan.

när jag var hemma hos mormor efter skolan och vi spelade kort.

när mamma skjutsade mig till jobbet och vi lyssnade på rix fm eller när vi rev bort heltäckningsmattan på övervåningen i hennes lägenhet.

när jag och Adam grillade korv en vinterkväll och när vi åkte skridskor på sjön.

Jag har massa fler såna här minnen som jag blir glad av och alldeles varm i kroppen när jag tänker på.
Minnen som betyder mycket fast man egentligen inte gjorde något speciellt, det var en vanlig dag!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0