Nu gäller det!

Nu är det dags!
Om 10 minuter börjar tentan och jag är helt sjukt nervös!
Jag drömde att jag gjorde den i ett klassrum och kunde inte läsa frågorna för det var så mycket annat som hände runtomkring. När jag väl satte igång var det bara en kvart kvar. Men läraren var snäll så jag fick fortsätta fast tiden var ute. Men han tog bort papperet där frågorna var ibland och mitt svarspapper försvann och det var kaos.
Idag känns det jobbigast att man kommer få en fråga i taget och måste svara på den, när svaret är skrivet kan man inte gå tillbaka och ändra. Jag brukar alltid hoppa över frågor som jag känner mig osäker på och svara på dom sist. Men det kan man alltså inte göra nu. Hoppas jag inte får något hjärnsläpp.

Lycka Till Anna och alla andra som skriver

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0