Skridskor och Zumba

Det har varit jättefint väder idag, så jag och älsklingen har varit nere på isen och åkt skridskor. Jag är lite nojjig när jag ska ut på isar som jag inte känner till, men det var massa folk där så efter en stund släppte det och jag bara åkte. Solen sken och värmde, det var jättehärligt och jätteroligt!

Jag har fått ett Zumbaspel till vårat Wii av älsklingen, så när vi kom hem från isen provade jag det. Jag körde ett 45 minuters-pass och fick massa poäng. Det var roligt och jag såg nog ganska rolig ut, jag var inte riktigt lika bra på att dansa som hon på tv:n. Tur för mig att det finns gardiner som man kan dra för fönstret, fast otur för alla grannar för annars hade dom fått något kul att skratta åt, haha!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0