Trött och rastlös!

Det är inte strålande sol idag, men det är alldeles vitt ute med all snö och det är härligt!
Jag är trött idag, men samtidigt rastlös. Jag vill gå ut och leka, åka pulka eller göra en snökoja eller leka herran på täppan eller något. Kanske bygga ett hopp och åka snowboard i det. Eller en sån där bräda man står på utan att sitta fast med fötterna och så håller man i sig i ett snöre. Jag kommer inte på vad den heter just nu. Jag önskar att jag var barn igen för när man är vuxen kollar folk så konstigt om man går ut helt själv och leker, haha!
Jag ska försöka dra med Adam ut och hitta på något, jag vet bara inte vad vi ska göra. Jag längtar till fjällen så jag håller på och döööö så jag kanske ska gå in på hemnet och drömma om att köpa en stuga innan jag går ut. En vacker dag kommer jag att ha en stuga i fjällen och åka dit när jag vill, förmodligen väldigt ofta! Då ska jag köpa en ny skoter också!
En dag kommer min dröm bli sann!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0