Pluggisen Anna - som vanligt, nu för tiden!

Jag har börjat läsa en bok om kbt-behandling nu, det är jätteintressant så jag har suttit och läst mest hela dagen. Fast jag har tagit 2 träningspauser. Först en paus för att kolla på oc och trampa på min crosstrainer och sedan en paus för att spela mitt zumba-spel. Det är jättekul, jag står och skuttar runt som en galning i 45 minuter och tänker bara på att gubben på tv:n ska vara grön. Så det blir inte änns jobbigt, haha!Det kan jag lätt spela varje dag! Efter det fikade jag och älsklingen varsin semla, mums! Andra fuskningen i år, men har man börjat fuska så kan man väl lika gärna fortsätta!



En bra sak med att bara vara hemma och plugga är att jag kan gå runt osminkad nästan varje dag. Jag älskar att sminka mig, men huden mår mycket bättre utan smink. Jag tvättar heller inte håret varje dag, vilket jag gjorde när jag jobbade. Att plattånga, locka och föna håret sliter ju väldigt mycket på det, så jag brukar bara göra det när jag vill vara extra fin. Men även att tvätta det ofta sliter mycket på håret, Jag tycker verkligen inte om att gå runt med otvättat hår, men försöker stå ut så länge som möjligt när jag bara är hemma. Jag får tänka framåt och då innebär det att jag kommer bli jättefin med bra hy och friskt hår!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0