Anna är ingen tråkmåns längre...

Det blev en powerwalk i solen, eller till en början gick jag ganska snabbt, jag t.o.m sprang i en nedförsbacke. Men alla som känner mig vet att det inte riktigt är min grej att gå fort. Efter en liten stund börjar jag dagdrömma och då går det inte så fort längre.
Sen åkte jag till mitt gamla jobb och hälsade på. Det var jättekul att träffa mina gamla arbetskamrater. Jag saknar dom allihop. När jag var där insåg jag att jag saknar mitt gamla jobb lite också, även om jag var döless på det på slutet. Jag ville gärna plocka lite i hyllorna och hjälpa kunderna.
Jag kommer nog inte vänta lika länge innan jag åker dit och hälsar på igen nästa gång..

Puss på er!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0