Anna = Tråkmåns!

Ibland kommer jag in i perioder då jag bara vill finnas till, bara vara..
Jag har kompisar som jag inte har träffat på länge och som jag saknar, men just nu vill jag bara vara för mig själv. Det finns saker som jag vill göra, men inte just nu. Det får bli en annan dag.
Vad tråkig jag är, haha! Men det går över snart, jag behöver bara ladda batterierna först och sen ska jag ha kul!

 

Vissa människor är som hundar, de är flockdjur. Jag är nog mer som en katt. Ganska självisk, hela världen kretsar kring mig och alla andra människor finns till bara för att tjäna mig! Nej, jag bara skojar. Men däremot behöver jag ganska mycket tid bara för mig själv för att jag ska må bra. Jag gillar att vara ensam ibland.

 /Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0