Bydalen!



Jag har haft en jättebra dag idag, tillsammans med mina brorsor och min pappa!
Vi åkte till Bydalen (utom Daniel) och åkte snowboard och skidor, det var jättekul!
Jag älskar verkligen att vara i fjällen, jag känner mig hemma där! Hela världen bara försvinner, man har inga problem utan kan bara leka och ha roligt! Man behöver inte änns tänka på att vara snygg, sån ytlighet finns inte i min fjällvärld! Det är underbart! Sen åt vi middag hemma hos pappa, Daniel kom dit också!
Vi spelade massa spel och tiden gick jättefort!
(Jag försökte plugga lite, men det gick inte så bra.)

Efter en sån här dag är jag verkligen inte sugen på att lämna Jämtland och åka till Stockholm. Jag vill spendera all min lediga tid i fjällen! Utom några veckor varje sommar för då vill jag ligga på stranden!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0