En rolig onsdagkväll med min älskling!

Ikväll har jag varit med min älskling! Vi har spelat Mario Cart och äntligen låst upp fler banor. Sen kollade vi på en jättedålig film, Greenberg. Den var verkligen konstig, helt meningslös om du frågar mig.. Men ibland måste man se dåliga filmer också. Jag är en sån tjej som inte kan stänga av en film om jag har börjat kolla på den, jag måste se klart och se hur den slutar. Man vet ju aldrig filmen kan bli bättre efter ett tag, man måste ge den en chans. Men det är sällan dåliga filmer blir det. Egentligen handlar det nog mer om ett tvångsbeteende tror jag. Nästan alla har olika tvångsbeteenden, ett annat tvångsbeteende jag har är att jag aldrig kliver på brunnar och när jag är ute och går så måste jag gå över vägen på rätt ställe och sen gå på en viss sida av vägen. Fast jag har inte så många såna ställen här i Sthlm, det är värre när jag är ute och går på Frösön. Vad har du för tvångsbeteende?

     
Min älskling & jag (lite suddig från i somras)


/Anna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0