Familj och film

Idag har varit en riktig filmdag, tillsammans med min familj!
Jag har ju redan berättat att jag kollade på Madicken imorse, efteråt åkte jag och mamma till mormor och hälsade på. Sen har jag åkt bil med min brorsa, han körde jättebra! Vi mötte pappa, Helén och David i stan och gick på bio och såg Narnia. Den var jättebra! Jag träffade förresten Sanna på bion. Jag önskar att jag inte behövde plugga så mycket nu när jag är här. Det skulle vara så kul att åka runt och hälsa på kompisar istället. Men jag vill klara tentan och familjen känns ju ändå viktigast att umgås med när jag väl är här..
Nu ska jag och mamma kolla på Varg på tv:n. Det är Lindas (som jag var hos igår) lillebrorsa Robin som spelar mot Peter Stormare i filmen. Han är jätteduktig!



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0