Färgat håret lite idag!

Det är riktigt skönt att vara hemma och nu ska jag i alla fall vara hemma en hel vecka!
Jag har färgat håret lite idag, fast bara underhåret. Jag färgade det mörkare och jag tror att det blev ganska bra. Men jag skulle behöva klippa av ganska mycket för det är slitet, men Jag vill INTE!!
Jag brukar klippa typ en mm lite då och då istället. Någon gång kommer det ju växa ikapp!
Jag såg en jättesöt rosa klänning idag som jag skulle vilja ha! Jag ska kanske gå och prova den sen och se om den är lika fin på.

Pluggis som jag är så har jag också börjat förbereda mig på nästa kurs som börjar om en vecka. Jag har lånat en bok på biblioteket och köpt en begagnad. Fast den är inte betald, coolt att tjejen litade på mig och lät mig ta boken fast jag inte hade pengar med mig. Men självklart ska jag leta upp henne och betala.

Nu ska jag och min älskling göra Tacos. Gott va!?

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0