FREDAG!

Det är något speciellt med fredagar, även om man  har varit ledig hela veckan. Jag gillar att vara lite extra fin på fredagar så jag tänkte att jag skulle fixa mina naglar, men upptäckte att jag inte hade någon nagellacksborttagning hemma. Då tänkte jag att om jag målar med samma färg som tidigare ovanpå det gamla då, det borde väl gå? Innerst inne visste jag att jag hade fel, att det skulle se för j..ligt ut. Men jag måste ju prova och nu kan jag säga att det blev inte bra...
Så om en liten stund ska jag träna, sen ska jag duscha och efter det får jag helt enkelt masa mig iväg till affären och köpa nagellacksborttagning. Det är ju trots allt bara ett kvarter bort..

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0