Idag

Jag har inte varit på blogghumör idag, så därför har jag heller inte bloggat. Jag tog en lång skön sovmorgon imorse, men är ändå ganska trött nu fast klockan bara är tio. Konstigt... Fast jag kommer säkert bli pigg igen när jag väl går och lägger mig, så brukar det vara nu för tiden.
Min gamla jobbarkompis Tina ringde idag, hon hade en jobbfråga som jag tyvärr inte kunde svara på för jag har helt glömt bort vissa grejer som jag hade stenkoll på när jag jobbade med dom. Men det var kul att prata med henne!
I övrigt har jag städat lite och tränat ganska lagomt mycket idag. Jag är inne i en period då jag tycker det är jättekul att träna och tur är nog det för jag är också inne i en period då jag gillar att äta, haha!
Jag och min älskling har nyss kollat på handboll. Sverige förlorade mot Danmark, men det gör inte så mycket för vi var redan klara att få spela semifinal. Det verkar kul att spela handboll, jag skulle vilja börja spela. Jag skulle också vilja börja spela tennis. Jag skulle vilja hålla på med massa sporter, men jag är för gammal tror jag. Som vuxen kan man utöva alla sporter, men då ska man redan kunna dom. Det finns inte så många sporter man kan börja med där det också finns en tränare och där man hela tiden tränar för att bli bättre. När man är vuxen får man typ bara spela korpen, eller med kompisar och det suger ju. För jag har inte så många kompisar som vill gå iväg till en sporthall och leka med mig.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0