Madicken


                                              Det är Madicken på TV!

                                       

Madicken är min favvorit! När jag var liten ville jag va som henne och jag hade en egen Madicken klänning, som jag älskade! Kläder var väldigt viktig för mig när jag var barn och jag tog inte på mig vad som helst. Helst ville jag bara ha klänningar på mig, varje dag! Fast det fick jag förstås inte. Det är ju inte så praktiskt och ganska kallt på vintern. Mina favvoritfärger tror jag var Lila och Gul. Lila gillar jag fortfarande, fast gult... Hur tänkte jag då?

"Smaken är olika, sa han som vände skjortan bak o fram" säger Farbror Nilsson (i madicken)

"Är du fortfarande bäst i klassen?" frågar Madickens pappa
"Ja, jag tycker det. Fast Viktor är näst bäst för han kan vifta på öronen"

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0