Min fredag

Det blev en rolig dag igår! Först satt vi bara hemma hos Cissi och pratade, sen åkte vi till Kista för att shoppa. Jag kunde inte hålla mig till fönstershopping utan köpte en tröja. Jag hittade ett par riktigt snygga jeans också men dom köpte jag i alla fall inte..
Cecilia köpte tre par nya jeans och dom satt perfekt på henne allihop!
På kvällen var vi på bio och såg Love and other drugs. Det var en riktig kärleksfilm, ganska bra!
Vi köpte en stor popcorn och åt upp nästan hela. Vi är grym på att äta popcorn! Men min dricka tog slut och man kan inte äta popcorn utan dricka..



Efter bion åkte vi hem till Cissi, där satt våra pojkvänner och spelade tv-spel och efter att ha kollat på när dom spelade en liten stund spelade jag och Cissi något jättekonstigt spel som jag inte riktigt förstod mig på..
Jag tycker nog att Super Mario är klart bästa tv-spelet!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0