Nytt år!




Nu är det 2011, förr kändes det alltid speciellt när det blev ett nytt år. Det kändes som en nystart på något sätt. För varje nytt år har jag alltid tänkt att det har ska bli det bästa året någonsin!
Det är väl ganska vanligt, många börjar sina nya liv efter nyår och jag tror att det kan vara bra att starta om då och då. Det är bra att ta sig i kragen och göra vad det nu är man vill göra.
I år har jag ingen sådan känsla, jag känner inte att det är ett nytt år och jag vet inte riktigt vad jag vill lova mig själv det här året. Men jag ska lova mig själv att försöka vara en så bra människa som möjligt och behandla andra som jag själv vill bli behandlad. Jag ska också försöka att inte ha för höga krav på mig själv men alltid göra mitt bästa, då ingen är bäst på allt ska jag försöka tycka om mig själv som jag är trots att jag gör fel ibland och inte är perfekt. Jag ska försöka att se det positiva i allt som sker!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0