Sällskapskatten!


Hon har 2 framtassar jag lovar!

Jag är hemma hos min mamma nu och då sover jag i en bäddsoffa i mitt gamla rum. Shakiras sovplats (på natten) är på en dyna under mammas säng. Men varje kväll när jag ska sova kommer hon in och lägger sig på soffkanten hos mig tills jag somnar, eller nästan sover. Då smyger hon iväg till sin sovplats.
När hon hör att jag vaknar kommer hon och möter mig, fast jag tror hon mest är sugen på mat då, haha!
Hon är ett riktigt matvrak och älskar att äta. Så fort jag äter något vill hon också äta, då sätter hon sig bredvid mig och gör vacker tass, så gulligt att det inte går att motstå, men hon börjar bli lite rund om magen nu. Det börjar förresten jag med. Att plugga till en tenta direkt efter jul och nyår är väl sådär bra om man vill ha en snygg kropp. För när man har suttit och läst en stund och börjar tappa koncentrationen blir man så hemskt sugen på att äta något. Då måste jag nästan äta för att sluta tänka på att äta och istället tänka på vad jag läser.
Men vad tusan, det är ju långt kvar till sommaren!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0