Snygg!

Har ni tänkt på att en person kan bli finare och finare desto mer du lär känna den? Och på samma sätt kan en snygg person nästan bli ful när du väl känner den?

Det är många tjejer som opererar sig för att bli snyggare. Jag har inget emot skönhetsoperationer och det finns massa saker som jag gärna skulle rätta till. Men när jag pratade med en kompis förut så sa hon en jättebra sak som jag vill dela med mig av.

När du ser en tjej så kan du tycka att hon är snygg
eller så
kan du tycka att hon är snygg för att hon har opererat det eller det...

För oftast syns det ju vad folk har fixat och
vem vill egentligen vara snygg för att? Inte jag i alla fall..

Jag vill vara fin för att jag ser ut som jag!



/Anna

Kommentarer
Postat av: En av D's lagkamrater

Du ÄR fin! Precis som du är.

2011-03-13 @ 16:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0