Vaknat på fel sida!

Vissa dagar vaknar man på fel sida, idag var en sån dag.
Jag undrar var uttrycket på fel sida kommer ifrån egentligen.. Var det någon som såg något han inte ville se när han vaknade och kollade åt ett visst håll och därför blev sur hela dagen?
Eller var det någon som råkade rulla över på fel sida sängen och den sidan var för hård så han fick ont och då blev han grinig?
Eller blev han bara ledsen för att den andra sidan sängen var tom?
Nu fick ni något att fundera på, om någon vet så berätta gärna!

Jag är inne i en period då jag är jättekänslig.. Häromdagen satt jag och kollade på en "tonårskomedi" och började nästan gråta. Fast idag har jag nog mest varit arg tror jag. Alla känslor ligger så nära varandra, det finns många som gråter när dom är lycklig eller skrattar så mycket så dom gråter. Själv känner jag mig mest förvirrad just nu.

Idag har vi i alla fall varit och hälsat på Anneli, Jonatan och Theo. Det var roligt! Vi tittade på Madagaskar 2, lekte med bilar och kollade på när Theo busade. Han är en riktig liten busunge och hur söt som helst!

Vi har tittat på film nu på kvällen också, Shelter hette den. Jag tyckte den var bra! Adam har nyss gått och lagt sig och jag ska också sova snart..

Imorgon är en ny dag!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0