Byxkjolar

Jag och mamma sitter och kollar på Ullared, någon gång ska jag nog åka dit och shoppa. Jag älskar billiga affärer där man kan köpa massa skit som man egentligen inte behöver så det verkar ju perfekt för mig!
När jag var liten var min mormor där och hon köpte byxkjolar till mig, gula och rosa. Men jag vägrade använda dom för jag ville ha riktiga kjolar. Men min mamma lyckades övertala mig och tillslut provade jag. Det visade sig att det inte syntes att det var byxkjolar när man hade på sig dom plus att dom var riktigt sköna och ganska praktiskt också när man skulle hjula eller göra volter ute på gräsmattan, haha! Så det slutade med att dom blev ordentligt välanvända!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0