Ett litet inlägg..

Det blir lite si och så med mitt bloggande nu för jag har inte tid och lust att sitta vid datan. Men rätt som det är så kommer i alla fall ett inlägg.
Daniel har varit här hela veckan. I måndags var vi på Gröna Lund och såg Alice Cooper! Shit vad mycket folk det var där. Till middag köpte vi 2 familjepizzor som vi delade på. Vi satt på gräset under kvasten ut emot vattnet och åt och det var ganska mysigt faktiskt. Jag måste säga att Alice var mycket bättre än jag hade väntat mig. Ofta tappar ju folk sångrösten när de blir äldre, men han var fortfarande bra. Den enda låten som var lite svajig var poison, men den är så bra så det gjorde inget.. Resten av veckan har vi grillat, spelat kubb, badat, shoppat, varit på bio och druckit flera liter dricka! Vi har varit på stan och träffat pappa, Helen och mina småbröder Hans och David också.. Hans är förresten längre än mig nu för tiden men han kommer alltid vara liten i alla fall, haha!

Jag har börjat göra iordning en bäbisbok, där jag har satt in de första bilderna från ultraljudet. Allt är så himla roligt och spännande. Igår var första gången som jag kunde känna utanpå magen när bäbisen sparkade, det var riktigt coolt!

Ikväll kommer min mamma och stannar den här veckan, så vi får se hur mycket jag är inne här och skriver.

Kram

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0