Godmorgon!

Jag har sovit över 12 timmar, vem vet hur länge jag skulle ha sovit om inte Adam hade ringt..
Jag har ont i huvet, är stel i ryggen orkar knappt lyfta armarna eller röra benen och känner mig jättekonstig..
Det känns lite som när man är hemma och sjuk medan alla andra är ute och gör roliga saker som man inte får följa med på eftersom man är sjuk.. Fast jag är inte sjuk, bara helt sänkt..
Nu tror jag att jag ska äta lite frukost, fast jag känner mig inge hungrig bara väldigt törstig..
Sen ska jag gå ut med katten, duscha och skrubba mig, göra hårinpackning, kanske lite brun utan sol, måla naglarna och såklart packa. Jag är ganska sugen på en joggingtur också, men det känns inte som om kroppen vill det. Kanske får bli en långpromenad istället.. Vi får se!

Puss och Kram på er!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0