Mamma är tillbaka!

Nu är mamma tillbaks igen! Hon kom alldeles nyss..
Jag var bjuden på tjejkväll ikväll, med picknick och sånt roligt! Jag hade jättegärna velat åka dit och träffa tjejerna men eftersom jag har varit så trött sista tiden och kämpar med att vara vaken och orka röra mig på jobbet så bestämde jag mig för att åka hem och vila istället. Och tur var väl det eftersom mamma kom!
Men nu är det bara en och en halv vecka kvar med tidiga mornar sen är det semester! Nästa vecka ska jag gå och lägga mig i tid varje kväll, så jag är pigg och glad sista veckan på jobbet.

/Anna

Kommentarer
Postat av: sara

tråkigt att du slutar snart :( kommer bli rätt tomt här i kassan utan dig. //Sara :)

2011-07-21 @ 16:19:33
URL: http://passout.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0