Min dag idag!

Vissa dagar börjar bra, sen vänder dom och blir bara skit.. Men sen kan dom vända igen och bli jättebra! Så har min dag varit idag.. Men allra mest bra måste jag säga.
Jag kommer nog ha riktigt mycket träningsvärk imorgon skulle jag tro för jag har sprungit, visserligen bara 2,6 km men ändå. Efter det cyklade vi 9 km till en badstrand, doppade oss och åt glass och cyklade hem. Så jag har cyklat 1, 8 mil idag och på slutet var jag riktigt trött i benen vill jag lova. Men det var roligt! Tänk att Adam cyklar så långt för att komma till jobbet och sen cyklar han hem igen, han är galen! Om någon sa till mig att jag skulle cykla samma tur igen nu på en gång så skulle jag vägra. Men kanske imorgon, så om jag var han skulle jag få sova på jobbet, haha! Fast risken finns att jag har ont i rumpan + träningsvärk imorgon så jag skulle nog få sova kvar flera nätter... Jag har förresten styrketränat lite också, fast jag försöker göra lite olika sån träning nästan varje kväll.
Vi har ätit både frukost och middag på balkongen idag, det är härligt med sommar!
Nu ska vi äta jordgubbar och glass! MUMS! Finns det något godare? Jag tror inte det..

Puss på er!
/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0