min lördag

Det är mysigt att ha mamsen här!
Jag tycker det är jättetråkigt att vi bor 60 mil ifrån varandra, men hon kommer alla fall stanna ända till på onsdag!
Mamma är ju trots allt alltid mamma! Vilket ju märks även på henne, frukost: du måste äta något mer, och senare: ska du inte ha lite strips? Är du säker på att du inte vill ha någonting att äta? Haha!
Man är väl alltid mamma till sina barn antar jag!

Igår började vi dagen lugnt och jag pysslade om mig själv, med skrubb och brun utan sol. Ingen stress över huvudtaget! Sen åkte vi in till stan och jag köpte ett par nya vita jeans. Jag har nog fler byxor som jag använder nu än vad jag brukar ha när jag inte är gravid, haha! Men jag älskar kläder och jag älskar att shoppa!
Vi mötte upp Yvonnie (mammas tremänning), Sussie och hennes dotter och mamma. Sen drog vi vidare mot grönan och sommarkrysset! Fast först åt jag, mamma och Adam lyxmiddag ute på en restaurang i gamla stan. Supergott!

Vi såg förresten massa kändisar igår förutom alla som var med på sommarkrysset såg vi Maria Montazami som var mycket vackrare i verkligheten än på tv! Och idol Elin.

Men nu är det söndag

/Anna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0