SEMESTER!!

Äntligen är det semester! Jag kan inte tro att det är sant, jag ska vara ledig i flera veckor och bara göra vad jag vill! Eller såklart vad jag och älsklingen vill, men jag vill ju va med han så det blir ju bra..
Men min semester börjar ensam hemma i soffan, eller förresten så är ju kissen hemma också!
Adam ska på fest i Gävle imorgon och hela Gävlegänget skulle på grönan idag, så han åker med dom redan ikväll. Ganska tråkigt för mig, men det är skönt att inte behöva stressa iväg direkt efter jobbet. Imorgon har jag hela dagen på mig att packa och på söndag åker jag. Packa kläder kommer inte bli lätt, det är ganska mycket som är för litet så jag kommer måsta pröva varenda tröja/linne/klänning som jag vill ha med mig. Det kan nog behövas en hel lördag!



                                    

                                             

En trött Anna som är glad över att äntligen ha semester!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0