Kohphangan

I fredags glömde jag min plånbok på jobbet, ganska klantigt men min älskling har försörjt mig hela helgen så det har gått bra ändå!
Min mamma åkte iväg igår morse men kommer tillbaka och hälsar på igen nästa helg..

Idag åt vi frukost på balkongen, det är så härligt att göra det. Det är en sån liten grej som ger mig massa lyckokänslor! Men nu har jag beslutsångest över vad jag ska göra för antingen ska jag åka iväg och träffa en kompis eller så stannar jag bara hemma och latar mig. Men vågar jag överhuvudtaget köra bil utan körkortet, tänk om jag blir stoppad och får böter. Det vore inte så kul..

Igår kom alla fall Lina och Anders hit, sen firade vi Linas födelsedag med middag på Kohphangan. Det är så mysigt där, som att kliva in i Thailand och maten var supergod! Sen gick vi vidare tills vi hittade ett bra ställe där hon äntligen fick sin Strawberry Daquiri som hon var så sugen på.  För gillar man inte tårta så måste man ju få något annat gott istället!


Här är några bilder från igår, fast Lina hatar att vara med på kort så jag tänker inte vara taskig och lägga upp något kort på henne. Men jag smyger upp ett kort på min snygging alla fall! Ser ni vad stor jag har blivit! Magen bara växer och växer!







/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0