Dags att uppdatera lite, tror jag!

Hjälp vad länge sen jag skrev här..
Man skulle kunna tro att det inte händer någonting i mitt liv, men det är precis tvärtom. Det händer massor just nu, jag har bara inte haft någon lust att skriva. Jag har inte orkat sitta med datorn överhuvudtaget..

Här är lite bilder från senaste veckorna..


I den här bollen rullade Adam och Martin ner för backen!


Vi var 7st som åkte båt och några åkte wakeboard!


Jag blev lite impad av min älskling!


Vi har grillat, mums!


Och varit på bröllop. Dom var så vackra!



Och vi med, haha!

Det har hänt massa andra grejer också, men det får ni inga bilder på och det skriver jag om en annan dag..

Puss och Kram

/Anna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0