Uttråkad!

Ska jag vara ärlig så känner jag mig riktigt uttråkad just nu..
Det är bara skit på tv och jag har inget å göra, eller jag orkar inte göra så mycket heller. Tänk om någon kunde komma hit och underhålla mig en stund, det skulle vara roligt, haha!
Adam sitter och spelar data så jag bara sitter här och väntar på att tiden ska gå, fast samtidigt vill jag inte att tiden ska gå för imorgon måste jag kliva upp jättetidigt och åka och jobba. Just nu går all min energi åt till att jobba för när jag kommer hem är jag helt slut och orkar ingenting, så då är det bara att samla krafter för att orka jobba nästa dag. Men jag vill ju orka göra roliga saker när jag är ledig efter jobbet också...

Nu ska jag dricka äppelte som min mamma köpte till mig i Turkiet. Jag älskar äppelte!
Tack mamma!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0