Här är hon!

Världens sötaste kissemiss och min älskling i världen!

Det här är en bild från när vi var hemma hos min mamma och allt stökigt i bakgrunden är det jag som har fixat!
Jag stökar alltid till när jag kommer hem till mamma så det ser ut som om en bomb har slagit ner, haha!
Det är nog bara en gammal ovana från när jag var tonåring tror jag, mamma säger att jag bara släpper allt där jag står. Äsch, jag är ju på semester när jag bor hos henne så då får hon stå ut med att ha lite stökigt. Jag försöker ju alla fall att städa undan det mesta efter mig innan jag åker därifrån igen.
Till vänster långt nere på bilden är det förresten en situps-bänk. Jag och mamma har en varsin, hon har också ett gym hemma precis som jag. Det är ju roligt att träna!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0