Hemma

Nu är jag hemma efter ett mysigt dygn i Hudik, eller mysigt och mysigt.. Tentan var kanske inte så mysig. Men Själva Hudik är ju mysigt och hela Adams familj är mysig!
Så hur gick det på tentan? Det vet jag inte. Det kunde ha gått bra om det inte var för att jag efteråt fick veta att jag hade svarat på fel sak på en av frågorna. Jag läste vad jag ville läsa istället för att läsa vad läraren ville veta tyvärr. Det värsta är att jag skulle kunnat skriva jättemycket om det han ville veta också. Så nu är det bara att hoppas att mina lärare är snäll när de rättar och att jag får godkänt.
Jäkla SlarvAnna...
Men så kan det gå och det är ju inte hela världen om jag får skriva om tentan heller. Livet går vidare.

Jag såg nyss ett nytt program på tv där två familjer tog med varandra på varsin semester. Först var dom i fjällen som den ena familjen älskade och den andra verkligen inte gillade. Sen åkte dom på kryssning med sol, bad (både i pool och i havet), drinkar och shopping. Det gillade den andra familjen men verkligen inte fjällfamiljen.
Nästa vecka tror jag det blir en charter mot en djursafari. Det där programmet skulle jag vilja va med i! Men lycka till att hitta en resa som jag inte skulle gilla. Jag älskar fjällen, jag älskar att sola och bada, det verkar skitkul att åka på lyxkryssning och åka till Afrika och se alla djur är något jag har drömt om sen jag var liten.
Den enda resan jag kan komma på som jag inte skulle gilla är nog om vi skulle åka någonstans och bara kolla på konstverk hela dagarna och äta fisk och skaldjur till middag varje kväll.
Men annars är jag på allt!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0