Imorgon åker jag till Östersund!

Jag har varit i Hudiksvall sen i tisdags och bott hemma hos Elina. Vi har haft riktigt kul! I fredags kom Adam hit och igår åkte vi till Hassela och åkte skidor och snowboard tillsammans med Maggan och Adams mamma. Solen sken och det var både jätteroligt och jättehärligt!
Vi åt middag hemma hos Adams pappa och sen fikade vi med Adams mormor. Lagom för att se vem som vann melodifestivalen kom vi hem till Adams mamma. För en gångs skull tycker jag faktiskt att rätt person vann! Jag tror att han kommer göra bra ifrån sig i Eurovision.
Vi började titta på en film, men 3 av oss 5 somnade i soffan och jag var inte en av dom. Så vi gav upp filmen och åkte hem till Elinas lägenhet och sov istället.
Idag har vi bara slappat, men nu har Adam och kissen åkt tillbaka till Sthlm så det är lite tomt här.
Imorgon åker jag upp till Östersund!
Jag gruvar mig för att släpa med mig alla grejer till tåget och för att byta tåg i Sundsvall. Men jag längtar efter att komma hem!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0