Jag lever!

Jag är tillbaka i Stockholm igen!
I måndags skjutsade mamma mig till tåget som gick 05:40, väldigt tidigt! Kl 9 var jag framme i Gävle, gick till skolan och efter skolan tog jag tåget till Stockholm där min älskling mötte mig på Centralen.
Jag har tenta nästa vecka, så det enda jag gör nu är att plugga. Från att jag kliver upp tills jag går och lägger mig nästan. Jag fuskade lite igårkväll och kollade på TV istället. Fy, på mig!
Jag längtar efter ut och springa, fast samtidigt känns det alldeles för jobbigt eftersom jag inte har tränat på länge och det fortfarande är ganska kallt ute,(vad ska jag ha för kläder?) så jag skjuter hela tiden upp det. Det går ju lika bra att springa imorgon som idag. Dessutom måste jag ju plugga! Haha!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0