PAAAAUUUUSE!

Det behövs nu. Fy vad jag börjar bli trött i huvudet.
Snön är borta ute, så det skulle funka att springa min gamla runda. Men termometern visar bara 2 grader, så jag är inte så sugen i alla fall.
Det är konstigt för om det är snö ute och 2 grader så är det varmt, men när det är vår ute och 2 grader då är det kallt.
Jag sprang och gick i alla fall en runda igår och jag borde gå ut nu med så att jag blir lite piggare och kan fortsätta plugga sen. Det enda som hindrar mig är det eviga problemet, vad ska jag ha på mig?

Igår lyckades jag klä mig för varmt för att springa men för kallt för att gå, det var inte så lyckat. Dessutom är det inte skönt att springa med flera lager klumpedunskläder på sig. Jag ska nog bara klä på mig lite varma kläder och gå en promenad tror jag.
Eller så struntar jag i det och fortsätter läsa, vi får se...

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0